Sunday, April 15, 2012

My wishlist, April...

Åhh hvor kan det være svært at vælge favoritter, men alligevel er min ønskeseddel vokset igen igen. Her er mine nye favoritter i April...

//It is so hard to choose a favorite, but somehow my wishlist has become longer and longer. Here are my favorite items in April...


Andy Warhol Dronning Margrethe II

Okay, indrømmet, jeg er Royalist med stort R og da denne Andy Warhol plakat af vores alle sammens Dronning Margrethe hoppede op i hovedet på mig under forrige weekendes Antik Messe i Ridehuset i Århus blev jeg helt rundt på gulvet og glemte at købe den... Heldigvis har jeg nu fundet den på Posterland (og til ca 1/2 pris...).


Anna Jacobina Jacobsen - Tvillinger

Bob Noon er på ingen måde nye, men derfor er denne illustration ikke mindre fantastisk. Kontrasterne mellem de yndige blå fugle, det ildrøde hår og de forvrængede ansigter vil virkelig komme til sin ret på min soveværelsesvæg... 31x41 cm 699 kr hos webshoppen kalejdoskopshop.dk




Fly Blue

Åhh ham her er sej, og skøn farve! Kan fåes i forskellige størrelser hos svenske Art You!




Denne blanding mellem illustration og collage er så dejlig forfriskende ny og vil være smuk på væggen ved siden af mit tøjskab. Lavet af Elina Dahl hos signerat.se

No comments:

Post a Comment